1396-07-03 10:45
757
0
44485
با حضور اصحاب هنر و رسانه ؛

محفل قلم عاشورایی در گرگان برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: محفل قلم عاشورایی ویژه اصحاب هنر و رسانه استان گلستان چهارشنبه در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما ، علی محمد جعفری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه محفل قلم عاشورایی ویژه اصحاب هنر و رسانه استان گلستان برگزار می‌شود، اظهارکرد: با این همایش درصدد آن هستیم که مسیر شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم.

وی تصریح‌کرد: سخنران این همایش حجت الاسلام و المسلمین احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در نظر گرفته شده و همچنین در این مراسم از مداح اهل بیت حاج ایوب غفاری بهره خواهیم برد.

مسئول بسیج رسانه گلستان افزود: این همایش به همت بسیج رسانه استان گلستان و انجمن نویسندگان استان گلستان هوران برگزار می شود و امیدواریم مورد استقبال اصحاب رسانه استان قرار گیرد.

جعفری تاکید کرد: ایام محرم فرصت مغتنمی برای توسعه و اعتلای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است و رسانه و هنر می توانند در این مسیر نقش برجسته را داشته باشد.

وی افزود: رسانه با معرفی درست فرهنگ عاشورایی می‌توانند به مراسم سوگواری حسینی وزن ببخشد و از پیراهه ها جلوگیری کند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تاکید کرد محرم و صفر بود که اسلام زنده نگه داشت و ما در حال دفاع مقدس با تاسی از نهضت کربلا موفق شدید دشمنان میهن اسلامی را شکسته دهیم.

گفتنی است ؛ این همایش در روز چهارشنبه 5 مهر ماه همراه با نماز ظهر و عصر در انجمن نویسندگان هوران واقع در خیابان شهداء لاله 13 برگزار می شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.